Ogłoszenie nr 500076192-N-2017 z dnia 15-12-2017 r.
Nowa Sól:
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA
OGŁOSZENIE DOTYCZY:
Ogłoszenia o zamówieniu
INFORMACJE O ZMIENIANYM OGŁOSZENIU
Numer: 626728-N-2017
Data: 2017-12-04
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
WS SPZOZ , Krajowy numer identyfikacyjny 970774733, ul. Chałubińskiego   7, 67-100  Nowa Sól, woj. lubuskie, państwo Polska, tel. (68)3882285, e-mail zpszpital.krystyna@wp.pl, faks (68)3871281.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip1.szpital-nowasol.pl/
SEKCJA II: ZMIANY W OGŁOSZENIU
II.1) Tekst, który należy zmienić:
Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: II
Punkt: 3
W ogłoszeniu jest: Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Nie
W ogłoszeniu powinno być: Informacja o możliwości składania ofert częściowych Zamówienie podzielone jest na części: Tak Oferty lub wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu można składać w odniesieniu do: Wszystkich części Zamawiający zastrzega sobie prawo do udzielenia łącznie następujących części lub grup części:NIE Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy:13

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 1.3
W ogłoszeniu jest: Określenie warunków: Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał lub wykonuje jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego usługa była wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: 1) Warunek w rozumieniu Zamawiającego spełnia Wykonawca, który wykaże wykonanie w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – wykonał lub wykonuje: 1) w Pakiecie I jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 23 000,00 zł brutto, 2) w Pakiecie II jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto, 3) w Pakiecie III jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, 4) w Pakiecie IV jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, 5) w Pakiecie V jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto, 6) w Pakiecie VI jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, 7) w Pakiecie VII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto, 8) w Pakiecie VIII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, 9) w Pakiecie IX jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto, 10) w Pakiecie X jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 23 000,00 zł brutto, 11) w Pakiecie XI jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, 12) w Pakiecie XII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto, 13) w Pakiecie XIII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 68 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego usługa była wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ. UWAGA: W przypadku składania oferty np na Pakiet I i II można zsumować ww. wartości i wykazać się dostawą obejmującą przedmiot zamówienia na łączną kwotę 38 000,00 zł brutto.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 5.1
W ogłoszeniu jest: a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 250 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego usługa była wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.
W ogłoszeniu powinno być: a) wykaz usług wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał lub wykonuje: 1) w Pakiecie I jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 23 000,00 zł brutto, 2) w Pakiecie II jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 15 000,00 zł brutto, 3) w Pakiecie III jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, 4) w Pakiecie IV jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 20 000,00 zł brutto, 5) w Pakiecie V jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto, 6) w Pakiecie VI jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, 7) w Pakiecie VII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 5 000,00 zł brutto, 8) w Pakiecie VIII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 10 000,00 zł brutto, 9) w Pakiecie IX jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 45 000,00 zł brutto, 10) w Pakiecie X jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 23 000,00 zł brutto, 11) w Pakiecie XI jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 7 000,00 zł brutto, 12) w Pakiecie XII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 13 000,00 zł brutto, 13) w Pakiecie XIII jedną usługę przeglądów sprzętu medycznego o wartości nie mniejszej niż 68 000,00 zł brutto, wraz z podaniem jej wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługa ta została wykonana, z załączeniem dowodów określających czy usługa ta została wykonana lub jest wykonywana należycie, przy czym dowodami, o których mowa ,są referencje bądź inne dokumenty wystawione przez podmioty na rzecz którego usługa była wykonana, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych jest wykonywana, a jeżeli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie Wykonawcy . W przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych nadal wykonywanych – referencje, bądź inne dokumenty potwierdzające należyte wykonywanie powinny być wydane nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert- wg. wzoru załącznik nr 4 do SIWZ.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: III
Punkt: 7
W ogłoszeniu jest: 1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 2.1 do SIWZ 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.
W ogłoszeniu powinno być: 1. Wypełniony formularz oferty - wg załącznika nr 2 do SIWZ 2. Wypełniony formularz cenowy - wg załącznika nr 2.1-2.13 do SIWZ 3. Zobowiązanie podmiotu trzeciego - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 4. Wykaz części zamówienia, której wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom – zgodnie z załącznikiem nr 8 do SIWZ ( jeśli dotyczy). 5. Pełnomocnictwo lub inny dokument określający zakres umocowania do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik Wykonawcy.

Miejsce, w którym znajduje się zmieniany tekst:
Numer sekcji: IV.
Punkt: 6.2
W ogłoszeniu jest: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-12-20, godzina: 10:00,
W ogłoszeniu powinno być: IV.6.2) Termin składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu: Data: 2017-12-21, godzina: 10:00,